Erainvestorite huvisse Tallinna-Tartu maantee ehitamise vastu suhtun pigem ettevaatlikult. Erasektori kaasamine tee-ehitusprojektidesse peab olema väga hoolikalt kavandatud, et saavutada riigi jaoks parim rahaline võit. Ma ise usuksin rohkem sellistesse projektidesse, kus  Eesti riigi ja erasektori kompetentsi saaks paremini ära kasutada, näiteks suuremate kaitsetööstusrajatiste või vanglaprojektide puhul. Kui kõrvale jätta mõned üksikud väiksemad seni tehtud PPP-iseloomuga projektid (nt koolid), siis tehinguid saab kavandada nii, et nad oleksid riigile rahalises mõttes soodsamad.

Hannes Luts
Müncheni tehnikaülikooli
magistrant

Kose-Mäo tee neljarajaliseks ehitamine oleks pidu katku ajal. Riik ei suuda õpetajatelegi väärikat palka maksta. Pealegi halveneb kohalike teede olukord pidevalt. Uus tee ei toetaks regionaalarengut, vaid soosiks vaid meie kahe suurima linna domineerimist. Ohutuse tagab ka kolmerajaline, mitu korda odavamalt rekonstrueeritud tee. Pealegi kui Lõuna-Eestit soovitakse tõesti pealinnale lähemale tuua, tuleb investeerida just nimelt ühenduse kiirusesse. Oluliselt kiiremat ühendust suudab pakkuda vaid raudtee.