28.12.2011, 00:40
Tallinn kulutas reklaamklipi valmistamiseks 32 000 eurot
Tulekerasid võluvate linnaisadega reklaam telliti linna püsipartnerilt Paavo Pettailt.
Jõuluperioodil Eesti kommertskanalitel Macaulay Culkini, Mel Gibsoni ja Bruce Willise seikluste vahel püsivalt esitatud Tallinna jõulureklaam läks maksumaksjale maksma vanas rahas pool miljonit krooni ehk 32 000 eurot. Sellele lisandub omakorda telekanalitelt reklaamiaja ostmiseks kulunud summa. Linnavalitsus polnud seejuures ainus, kes jõulusoovide elanikeni edastamiseks maksumaksja rahakotti tuulutas, sest ka Kesklinna linnaosa vanem Mihhail Korb saatis kesklinna elanike postkastidesse värvilise A3 mõõdus kalendri. Kalender läks linnaosale maksma 6228 eurot ja kalendrite kojukanne 2497 eurot.