Keskpäeval valitseb Viimsi kooli klassiruumis peaaegu hiirvaikus, kuulda on ainult 24-aastase lühikestes pükstes meesõpetaja ülivaikset sosinat. Justkui võluväel on alles teist päeva tunde andev Indrek Lillemägi 20 esimese kuni kolmanda klassi põngerjat palaval päeval nii tähelepanelikult lugema saanud, et kui kujutlusvõimet on, siis võib ajude ragistamist lausa kuulda. Käimas on funktsionaalse lugemise tund.

Kõrvalklassi inglise keele tunnis on veidi rohkem melu. Samuti teist päeva tunde andev 24-aastane Kadri Kandima palub murdeeas õpilastel kohtade nimesid loetleda. Aktiivsusega neil probleeme pole ja käed tõusevad üksteise võidu. „What else can you see in Tallinn, which is not in Viimsi?” – „… hipodroom! Õpetaja, kas te üldse teate, mis asi on hipodroom?” vastab üks agar tüdruk. On selge, et igav noorel õpetajal ei hakka.

Loe edasi, mida noored õpetajad oma ametist ja õpilaste oskustest arvavad.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega