26.11.2013, 04:35
EAS pani skandaalsele matrjoškakampaaniale lõpuks hädapidurit
Venemaal tegutsevad Eesti ettevõtjad nõudsid EAS-ilt mõnitava kampaania lõpetamist, ka reklaamiasjatundjad on hämmingus.

Neli Eesti brändi idanaabritele tutvustama pidanud reklaamklippi püsisid suhtlusvõrgustikus ainult kaks nädalat, enne kui EAS reklaamitegijate ja Venemaal tegutsevate ärimeeste kriitikale alla vandus ja videod internetist eemaldas.
FOTO:
Eesti visiitkaart välismaal, ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS) kulutas idanaabritele mõeldud turunduskampaaniale 28 000 eurot. Loodetud tähelepanu asemel kutsus kampaania esile hoopis vihapurskeid: kohalikud reklaamitegijad nimetavad tulemust küündimatuks, Venemaal tegutsevad ettevõtjad aga lausa piinlikuks. Kriitikast hoolimata hindas EAS tellitud kampaania õnnestunuks ja kaotas seejärel videoklipid internetist jäljetult.