Autojuhtide märtsikuine protestiaktsioon maanteedel on viinud politsei ja vedajate vastasseisuni. Maanteeameti peadirektori asetäitja Tarmo Mõttus märkis veoettevõtjatele: kui ülekaaluliste veokite arv teedel väheneks, oleksid teed paremas seisukorras ja ülejäänud raha saaks kasutada parklate arendamiseks.

Kuna AS Betoonimeister on oma 40 veokiga samuti veoettevõte, siis selgitan meie vaatenurka. Tänapäeval on Euroopas norm neljateljeline betooniveok, millega saab transportida 9 m³ betooni ja mis tühjalt kaalub 14 tonni. Kuigi tehasepoolsed lubatud kandejõud on suuremad, tohib neljateljelise autoga legaalselt vedada 18-tonnist koormat. Selleks et olla seaduskuulekas, tohib 9 m³ autosse laadida 7,5 m³ betooni. Ja mitte üks kilo rohkem. Punkt.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega