„Meie kogemus näitab, et paberlehe ja digilehe tellijad on pisut erineva profiili ja meediatarbimise harjumusega inimesed ning nende kattuvus on suhteliselt väike. Pigem oleme digilehe tellijatega toonud oma lehe juurde uusi inimesi ja seeläbi suurendanud Eesti Päevalehe lugejaskonda tervikuna,” lisas Soonvald.

Eesti Päevalehe digilehe esimene versioon jõudis turule 2011. aastal, mullu kevadel tõi Eesti Päevaleht turule uuenenud digilehe, mis on mugavalt loetav kõikidest nutiseadmetest. „Digilehe arendamine on pidev ja igapäevane töö, mis ei saa kunagi otsa. Kuigi uuendasime digilehte alles, on juba töös järgmise versiooni arendused eesmärgiga parandada nii kasutusmugavust kui ka pakkuda lugejatele moodsamaid artiklite formaate ja sisu esitlemise vorme,” sõnas Soonvald.