LAURI TANKLERI AUTORIKÜLG | Viis pärlit Balti jaama turult
Eesti suuremate meediaväljaannete (Delfi/Eesti Päevalehe, Postimehe ja Õhtulehe) haare on üle Eesti ühtpidi erakordselt lai, kuid samas ei suudeta tihtipeale peaaegu poole miljoni suurust pealinna hoida kursis sellega, mis toimub kohapeal. Muidugi näeb uudisteportaalide esiuudistest pidevalt, et Tallinnas oli ummik või kui Tallinnas sajab, jääb mulje, justkui uputaks terves Eestis, mitte ainult Jõe tänaval.
Ent Pärnus, Tartus ja Viljandis räägivad kohalikud väljaanded uudiste kõrval kohalikele lugejatele sellest, kuidas linnas avas uksed uus restoran, milline näitus vajab sel nädalal tähelepanu ja kuidas kohalikus Rimis, Selveris, Coopis või külapoes sai ootamatult jäätis otsa. Tallinlastel on vähe sellist tarbijaajakirjandust, kust saaksime hea ülevaate äsja uksed avanud kohtadest või liiga kallilt maasikaid müüvatest kaupmeestest (Delfi teeb küll teatud määral tarbijaajakirjandust, aga üle Eesti. Geenius.ee samamoodi, aga väga tehno- ja autospetsiifiliselt). Rääkimata siis veekeskuste arvustustest, ehitusremondifirmade ülevaatest või isegi jalgpalli MM-i otseülekandeid näitavatest baaridest.