Mis on VESTIGE VERDANT ja mis ennustab sellest väärt investeeringut?

VESTIGE VERDANT (www.vestigeverdant.ee) on Eestis loodud ja rahvusvaheliselt armastatud iluhooldustoodete bränd, mis on teel maailma juhtivaks kaubamärgiks luksuslike iluhooldustoodete kategoorias. Kõik nende tooted on 100% tervislikud ja orgaanilised ning ajatult elegantsed ja luksuslikud.

Investori seisukohast on seda küll ilus lugeda, kuid mida see tähendab? Kus on tõestus? Numbrid? Perspektiiv?

Need on olulised küsimused, võttes arvesse asjaolu, et VESTIGE VERDANT on äsja alustanud ühisrahastuskampaaniat fundwise.me platvormil, kus on võimalik omandada osalus ettevõttes hinnaga 200 € ühe osa eest.

Kampaaniaga saad lähemalt tutvuda: fundwise.me/et/pitch/vestigeverdant

Miks inimesed selle ettevõtte tulevikku nii kirglikult usuvad? Mis on põhjus, et äsja avatud kampaania on juba üle 40% ulatuses rahastatud?

• Eksport on viimase aastaga kasvanud 10% pealt 40% peale prognoosiga kasvada 2019. aasta lõpuks 70%-ni. Seda toetab viimase aastaga rajatud tugev müügivõrgustik Saksamaal, Venemaal, Suurbritannias ja Jaapanis, tegevuskava USA turule sisenemiseks ning Austraalias ja Uus-Meremaal müügi laiendamiseks.

Online otsemüük on aastaga kasvanud 260%.

• Korduvmüükide osakaal on 47% (mis on tööstuse keskmisest kaks korda suurem).

• Sotsiaalmeedia meelestatusindeks (mis näitab, kuidas tarbijad kaubamärki

suhtuvad) on keskmisest heast tulemusest pea kolm korda parem, ulatudes 57%-ni.

• Müügikäive on aastaga kasvanud 65% kindla plaaniga kasvada järgmise aastaga ligi kümme korda. Selline kasvuprognoos tundub esmapilgul suure eesmärgina, kuid kuna seda toetab juba olemasolev rahvusvaheline edasimüüjate võrgustik, on see üheskoos tugeva turundustoega ettevõtte arengu loomulik etapp.

• Rahvusvaheliste edasimüüjate hulgas on teiste märkimisväärsete

nimede seas 2,8 miljardi euro suuruse müügikäibega DOUGLAS ja 180 miljoni suuruse müügikäibega Flaconi.

• Kaasatav kapital on suunatud üksnes müüki toetavatele tegevustele, näiteks

laovaru suurendamisele, turundusmahtude tõstmisele ning müügi- ja turundusspetsialistide palkamisele. Raha ei ole tarvis kulutada suurte edasimüüjate püüdmisele või toodete testimisele ja arendamisele uute turgude kontekstis – see on juba edukalt tehtud.

• Ettevõte on kasumlik juba praegu.

• VESTIGE VERDANT on pälvinud üle 30 auhinna.

Vestige Verdant Fundwise

Miks on ilutööstus kasulik koht, kuhu investeerida? Milline on turg?

Luksuslike iluhooldustoodete turumaht on 49 miljardit eurot, millest üha suurema osa moodustab kasvav orgaaniliste toodete sektor. Ernst & Young on prognoosinud turumahu kasvu 57 miljardi euroni 2022. aastaks.

Ilutööstus ning kosmeetika ja skin care tooted on investoritele üle maailma aina atraktiivsemad, sest valdkond on pidevas kasvus ja üks väheseid, mis suudab õitseda ka majanduslanguse ajal. Üle kolmandiku tarbijatest plaanib suurendada oma igakuiseid ilutoodetele tehtavaid kulutusi ning aina rohkem otsitakse uusi värskeid brände, mida proovida.

Mis on investori huvi VESTIGE VERDANTi ühisrahastuskampaaniasse investeerida?

Esimene vastus on dividendid. VESTIGE VERDANTi dividendiplaan näeb ette maksta 2022. aastal miljon eurot dividendideks ja iga investor teenib tulu vastavalt oma osaluse suurusele.

Teine ja tulusam vastus on ettevõtte omandamise perspektiiv, mis on praeguses turukeskkonnas vältimatu tulemus igale edukale ilubrändile. VESTIGE VERDANT ei ole erand ja kahepoolne koostöö ühe juhtiva konglomeraadiga toimub juba praegu.

Suurimad ettevõtted sellel maastikul omavad kümneid, kui mitte sadu brände (LVMH grupp, COTY, Unilever, L’Oréal, E. A. Cosmetics Distributions jpt). Nende ainus moodus oma turuosa hoidmiseks

ja kasvatamiseks on omandada uusi, värskeid ja suure potentsiaaliga kaubamärke. Tehingusummad, mida omandamiste eest makstakse, on vägagi muljetavaldavad: alumises otsas mõnikümmend miljonit eurot, ülemises otsas aga juba sadu miljoneid. Keskmiselt tehakse aastas üle 50 omandamistehingu.

Vestige Verdant Fundwise

Mis on olnud nende saavutuste hind?

Areng on alati väljakutseterohke ja suurt asja ei ole võimalik valutult kasvatada. VESTIGE VERDANT on ettevõttena teinud läbi suuri muutusi alates restruktureerimisest kuni kogu ettevõtte fookuse muutmiseni. 2015. aastal, olles oma valdkonnas Eesti juhtiv kaubamärk, muudeti fookus ja ohverdati Eesti turuosa eesmärgiga kasvatada VESTIGE VERDANT globaalselt tuntud, hinnatud ja juhtivaks orgaanilise ilumaailma ikooniks, mis oleks esindatud maailma suurimates ja parimates kaubamajades New Yorgist Tokyoni. Nüüdseks on kõik senised eesmärgid sel teekonnal saavutatud.

Vestige Verdant Fundwise

Milline on risk?

Ühtegi investeerimisotsust ei tohiks langetada seda küsimust esitamata,

sest iga investeering on risk – isegi “turvalised” investeeringud kannavad

endas riski. VESTIGE VERDANTi omanikud on aga oma käenduste ja vastutusega kandnud ettevõtte arengu kõige riskantsema etapi ning avanud uksed välisele rahale alles nüüd, kui kogu risk, mida on võimalik maandada, on maandatud. Tooted on tarbijate seas hinnatud ja tõestatult kvaliteetsed, bränd on olulistel turgudel huvitav ja mõõdetult tugev, edasimüüjate võrgustik on juba välja ehitatud ning müügid on kasvavas trendis.

Lisainvesteeringute toel on eesmärk kasvatada ettevõtte väärtus järgneva

viie aastaga 22,5 miljoni euroni. Investori jaoks tähendaks see, et iga täna 200 euro eest soetatud osa on viie aasta pärast väärt 2800 eurot.

Ühisrahastuskampaania kestab detsembri lõpuni või eesmärkide täitumiseni.

Tutvu kampaaniaga lähemalt: https://fundwise.me/et/pitch/vestigeverdant

Jaga
Kommentaarid