25.04.2019, 00:05
Isamaa rahaasjad kistakse luubi alla
Isamaa juht eitab võimalikku varjatud rahastamist, kuid ekspertide arvates tuleb erakonna reklaamikampaaniad põhjalikumalt läbi valgustada.
FOTO:
Eilne Eesti Ekspress tõi esile anomaalia Isamaa valimiskampaania rahastamises: ühe väiksema reklaamikuluga erakonnal oli Kantar Emori uuringu järgi kõige suurem reklaamimaht. Kulutati üle 650 000 euro, reklaami aga saadi justkui üle nelja miljoni euro eest. Esitati kolm spekulatsiooni. Esiteks, Emori reklaamikulusid mõõtev tööriist AdEx eksib. Teiseks, Isamaale valimiskampaania ajaks reklaami tellinud meediaagentuur Inspired Universal McCann on teinud erakordselt head tööd ja saanud reklaamidiilid kätte konkurentidest kordi soodsamalt. Või kolmandaks: Isamaa on kulutanud tegelikult reklaamile rohkem, kui ametlikult näidatakse, ja tegemist võib olla varjatud rahastamisega.