Evelyn Bencicova omapärased tööd on pälvinud mitmete rahvusvaheliste klientide tähelepanu alates moe- ja luksusbrändidest nagu Gucci, Dior, Cartier ja Nehra kuni kultuuriasutusteni nagu Berghain, Frieze, Kunsthalle Basel, Slovakkia Rahvusteater ning Londoni Kuninglik Ooper.

Bencicova ületab oma loomingus žanripiire, kasutab erinevaid tehnikaid ning käsitleb fotot pigem loomingulise väljendusvahendi kui omaette eesmärgina. Fotografiskas toimuv näitus "Merror" (ingl. k. sõnadest me, mirror ja error ehk mina, peegel ja viga) pakitseb vaatajat köitvast ebamugavustundest ja naudingust. Siin kohtame steriilseid, minimalistlikke, külmi ja üleliigsete elementideta stseene, mis ometigi pulbitsevad energiast.

Bencicova on omapärase nägemusega kunstnik, kes evib ühtaegu justkui mingit iidset tarkust ning suudab inimesele tõeliselt lähedale jõuda. Nii tabab ta erakordseid hetki, millest sünnivad põletavad fotokunsti teosed. " Mind ajendab looma suur huvi kaasinimeste vastu, keda ma ikka ja alati uurin. Minu teosed koosnevad arvukatest kihtidest, nii portreeloomingus kui ka kehadest sümmeetrilisi arhitektoonilisi komposisioone luues; enamasti kasutan modellidena oma sõpru. Pealtnäha võib kõik tunduda harmooniline, kuid siiski on fotodes peidus ebakõla tekitavad pisidetailid. Need võivad muuta pildi ebameeldivaks või lausa segadusttekitavaks ja mõtlikuks, ärgitades vaatajat rohkem süvenema," räägib Evelyn Bencicova.

Evelyn Bencicova sündis 1992. aastal Slovakkias Bratislavas ning õppis Viini Rakenduskunstiülikoolis kunsti ja uue meedia erialadel. Näitusel on eksponeeritud Bencicova ja Adam Csoka Kelleri video "ASYMPTOTE"; ning Mi†ra rühmitusega koostöös valminud "nine-sum sorcery"