Eesti 200 kampaania Hobujaama trammipeatuses, mis eristas eestlased venelastest Foto: Andres Putting

Kui teised erakonnad uputasid linna üle kümnete plakatitega, siis neil piisas vaid kuuest, et saavutada oluliselt suurem tähelepanu. Meedia sõi neilt peost, vastased läksid marru, plakatitest räägiti lõunasöögilauas, nad ületasid kerge vaevaga uudiskünnise.

Teisisõnu, see oli väga efektiivne ja rahasäästlik viis enda põhikampaaniale tähelepanu tõmbamiseks. Eesti 200 on pildis, EKRE skandaalne valimisprogramm pildilt maas. Agressiivse turuletungija mõttes oli see formaalselt igati loogiline taktika.

Lisaks haakub alanud kampaania laiemalt Eesti 200 sõnumiga – praegune Eesti ongi paraku jagunenud kahte lehte, eestlaste ja venelaste Eestiks.

« Avalehele 200 Kommentaari