Andero Uusberg Foto: erakogu
Eestis räägitakse järjest rohkem reklaami reguleerimisest. Majandusminister Urve Palo tegi hiljuti ettepaneku piirata kiirlaenu reklaame. Alkoholi asjatundjad arutavad juba mõnda aega joogiõhutuste kärpimist. Kas sellistest meetmetest võiks olla kasu? Ja kas need oleksid õiglased? Reklaami võib defineerida kui sõnumite kaudu inimese käitumise sihipärast muutmist. Ilma reklaami mõjuta käituks me kõik veidi teisiti. Kui see nii poleks, poleks ka reklaami, sest ettevõtted ei investeeriks tulutusse tegevusse. Nõnda mõeldes pole reklaam pelgalt sõna-, ettevõtlus- ja konkurentsivabaduse küsimus. See, kuidas ma muutun, peaks vabas ühiskonnas olema minu otsustada. Reklaam on seega ka valikuvabaduse küsimus.
Avalehele
0 Kommentaari
Loe veel: