Nõus, et kord peab tänavatel olema ja liiklust räigelt segavad autod tuleb teisaldada. Tegelikus elus aga puksiirautod lihtsalt passivad ohvreid päevast-päeva kohtades, kust valesti peatunud autot saab kerge vaevaga tabada. Parkimiskorda rikkunud auto kaob Tatari tänavalt, rahvusraamatukogu eest, Luise tänavalt ja veel mitmest kohast välgukiirusel. Käib võistlus, kas enne jõuab puksiir auto ära vedada või juht tagasi.

Nii on tänavalt tasulisse parklasse jõutud vedada auto, mis rikke tõttu seiskus tänaval parkimiskeelu märgi all, kuid teisi liiklejaid segamata, ja mille juht läks sõpradele abi palumiseks helistama. Samuti kirjutas ajakirjandus mõni aeg tagasi teisaldatud autost, mille tagaistmel magas beebi.

Auto teisaldamise 600-kroonine tasu koosneb auto teisaldamise eest võetavast 450 kroonist ja auto äravedamiseks väljakutse tegemise eest võetavast 150 kroonist. Pole veel kuulnud, et juhul, kui puksiirauto ise äravedamiseks autosid leiab, siis oleks väljakutse eest raha võtmata jäetud. Äri on äri.