Sprite'i reklaamikampaania Foto: Rauno Volmar

Eesti on hirmul. Eesti kössitab kurvalt diivaninurgas nagu laps, kes on just aru saanud, mida õieti tähendab surm, mõistnud, et ei pääse sellest tema ega ta kõige kallimadki. Jube olukord tõepoolest ja ehkki sellises mures lapsele pole mõtet midagi seletada – no keda rahustab jutt, et kui surm tuleb, siis sa oled juba nii vana, et see on okei –, on mul täiskasvanuna õudselt raske oma väikest ja hirmunud Eestit vaadata ja mitte lohutada. Pealegi on hirm kasvanud kusagile hüsteeria piirimaile – midagi peaks nagu tegema.

Hirmu tase ühiskonnas on tõusnud sellisele kõrgusele, et näiteks Coca-Cola reklaamib selle abiga oma limonaade! Tõesõna – neil on suur välikampaania, kus nad on üles pildistanud nupsikud Eesti staarid – näiteks laulja Ingeri –, kes vaatavad plakatilt otse südamesse, pildi juures kiri à la „mida iganes nad ka ütlevad” ja all teemaviide #iloveyouhater.

« Avalehele 120 Kommentaari