Eesti Teede ja TREV2 juhid: teehooldaja ei saa võtta ainuvastutust liiklusohutuse eest, sõlmime parem ühiskondlikku kokkuleppe
Viimased suhteliselt pehmed talved on tekitanud illusiooni, et maanteedel kehtestatud piirkiirus on liiklejatele justkui inimõigus ja teehooldus peab autojuhtidele pidevalt tagama võimaluse kasutada aasta ringi suvisele liiklusele omaseid sõiduvõtteid. Paraku see päris nii ei ole. Kindlasti täidab teehooldus olulist rolli liiklusohutuse tagamisel, kuid on ka hulk teisi faktoreid, mille koosmõju viibki õnnetusteni.
Jaanuarikuiste traagiliste liiklusõnnetuste kajastus on tekitanud natuke äraspidise pildi. Selle põhjal on meil Eestis arukad, viisakad ning ilmaolusid arvestavad liiklejad, hästi ja ohutult projekteeritud teed, ülitäpne asukohapõhine ilmaennustus ning operatiivne ja kompetentne politsei. Ideaalmaastikku rikuvad vaid kuritegelikult vastutustundetud teehooldajad, kes ei tee oma tööd nõuetekohaselt ja libe (loe: hooldamata) tee on kõigi talviste õnnetuste põhjustajaks. Kas süüdlased ongi leitud?