Reidi tee Foto: Andrei Tsvetajev, Eesti Ekspress

Oli ju vastav kirje ka menetluses olevas linna 2020. a eelarve seletuskirjas ning investeeringute tabelis 1,5 miljonit eurot Pirita tee bussiradade Kesklinn Pirita suuna rajamiseks ilusti sees.

Kui linnavalitsus soovib midagi ühistranspordis paremaks muuta, tuleb seda kindlasti toetada. Ja mitte ainult häälte vaid ka täiendavate mõtete ja nõudlike küsimustega.

1.Pirita teel suunaga Viimsisse on õhtusel tipptunnil kaks suurimat pudelikaela seoses fooriga Rummu ristmikul ning Pirita sillal. Sillale tekib ummik mitte silla enda kahe raja, vaid järgneva ristmiku, Randvere tee / Kloostrimetsa tee, piiratud läbilaske tõttu.

Kindlasti on võimalik viimasel ristmikul anda prioriteeti foore lülitades ühistranspordile, kuid kuidas lahendada ikkagi sillale tekkiv ummik?

Ühe variandina saaks õhtusel tipptunnil reserveerida dünaamiliselt parempoolne sõidurada vaid ühistranspordile (sh taksod, sõidujagad?) ja operatiivsõidukitele. Dünaamiline tähendab, et keeld autodele pole mitte Järvevana "totaal traktorikeeld" vaid keeld rakendub busside lähenedes. Võimalik lahendada tänapäevaste elektrooniliste liikluskorraldusvahenditga.

Avalehele
22 Kommentaari
Loe veel: