Sellised kogemused ja uudised ei soodusta inimeste autodest ühissõidukitesse kolimist, kuigi Keskerakond, kuhu Atko Grupi omanikud kuuluvad, soovib oma jutu järgi just seda saavutada.

Õnnetus hüüab tulles, kui vedada lapsi romubussidega, kus turvavööd ei sulgu, istmed on lahti, kõik lapsed ei mahu istuma...

Päris vale ei ole ka öelda, et kohalikud omavalitsused saavad vedajatelt teenuse, mille eest nad maksavad. Veohankeid võidavad kõige soodsama kilomeetrihinna pakkujad ja soodne hind tuleb millegi arvelt. Ent omavalitsusjuhtidel oleks aeg aru saada, et odavus ei tule üksnes sõitjate mugavuse, vaid ka turvalisuse arvelt. Liiklus on tihedam kui vanasti, liiklejate kiirused suuremad, teehooldus tihtipeale minimaalse võimalikuni kärbitud. Õnnetus hüüab tulles, kui vedada hoolimata sellistest liiklusoludest lapsi romubussidega, kus turvavööd ei sulgu, istmed on lahti, kõik lapsed ei mahu istuma...

Koolibusside viperused – õnneks saame praegu kasutada seda sõna – on järjekordne näide sellest, kui rumal on Eesti poliitikas juurduv komme meelitada valijaid rohkete „tasuta” hüvedega. Mida rohkem neid on, seda kehvemaks jääb riigi ja kohalike võimude jaks pakkuda elanikele kvaliteetseid avalikke teenuseid.