Seda arvestades on imelik Simsoni määruse nõue, et ühistranspordikeskused peavad tasuta sõidu pakkumisest loobumist maanteeametile põhjendama. Tervemõistuslik oleks nõuda põhjendust hoopis siis, kui ühistranspordikeskus tahab Simsoni plaani rakendada ega otsi maaelanike liikumisvõimaluste parandamiseks efektiivsemaid lahendusi.

Simsoni määruses on imelik nõue, et tasuta sõidu pakkumisest loobumist peab maanteeametile põhjendama. Põhjendamist vajab hoopis selle pakkumine.

Kui Simson tahab ühistranspordi kaudu sotsiaalpoliitikat ajada, kas poleks siis targem eraldada maaelanikele personaalne transporditoetus, mida nad saaksid sõitmiseks kasutada nii, nagu neil on vaja, mitte mingeid raskesti arusaadavaid ametkondlikke piire arvestades? Kui Simson tahab maaelanike tööl käimise kulusid vähendada, kas poleks siis targem luua tööandjatele lihtsamad ja soodsamad tingimused töötajatele transpordi pakkumiseks? Kui Simson tahab vähendada keskkonnamõju ja teede koormust, kas ei annaks siis suurima efekti see, kui Tallinna ühistransport oleks tasuta kõigile, mitte üksnes Tallinna elanikele?

Nende küsimustega tegelemine nõuaks Simsonilt oma „silotornist” väljumist. Seni ei ole ta ministriametis kahjuks arenemisvõimet demonstreerinud. Selle asemel ehitab ta monumenti halvale poliitikale ja teeb ise kõiki vigu, mida eelmise valitsuse tööstiilile ette heitis.