Pimedal teel Foto: Raivo Tasso

Kas kõik on ostetav-müüdav ja kus jookseb hea tava piir? Kas firma, mis hõiskab oma pikaaegset joogieksperdi staatust ning mille kodulehele minnes pead kinnitama, et oled vähemalt 18-aastane, saab olla aktsepteeritav partner riiklikus liiklusohutuskampaanias, mis on adresseeritud ka noortele?

Alkoholimüügifirma justkui näitab üles hoolivust, kuid reklaamide “logode surnuaial“ on sponsorlogol kindel eesmärk - win-win, olen midagi andnud ja tahan vastu saada, et oleks kasu minu ärile. Ühe käega justkui annan ja teisega võtan. Elusid. Sest alkohol liikluses on halastamatu nii autojuhtidele kui jalakäijatele.

Mis järgmisena? Kas trükime alkoholifirma logo helkuritele ja jagame neid ülla eesmärgi nimel tasuta, ka lastele?

Kas ei peaks maanteeameti otsustajatel olema piisavat võimu oma partnerite valikul ning mõistust teha valikuid, mis on õiged ja eesmärgipärased? Riiklik liiklusohutuskampaania ja alkohol ei sobi kokku, klapita kuidas tahad.

Ära unusta helkurit! Kui näed, et keegi on unustanud, tuleta talle palun seda meelde!