Minu otsus on kindel ja ma vahetan juba esimesel võimalusel EMT mõne kliendisõbralikuma mobiilsideoperaatori vastu. Esiteks on mul kahju rahast. Kuid kõige rohkem ajab mind närvi EMT kui turuliidri suhtumine oma klientidesse. EMT sarnaneb paljuski Tallinna linnavalitsusega, mis tõstab makse ja üritab kliendile, maksumaksjale seda reklaamida kui hoolimisena. Tegelikult on see koorimine!

Kõige kallimad kõned on EMT-s

Olen korduvalt arvutanud Sideameti koduleheküljel, et milline oleks mulle odavaim kõnepakett. Pea kõik Tele 2, Tele Yks ja Elisa poolt pakutavad paketid on mulle soodsamad. Noh ütleme, et minu kuuarved on kusagil 700-1000 krooni kandis. Sideteenuste kalkulaatori järgi hoiaks ma teiste operaatorite juures igakuiselt kokku 300-400 krooni.

Seni olen ma jäänud EMT-le truuks, sest mugav iseteenindusbüroo, mõningad innovaatilised teenused, nagu mobiilne positsioneerimine ja parim leviala ,on mind köitnud. Enam mitte. Esiteks on teised operaatorid asunud pakkuma sarnaseid teenuseid ning ma kahtlen tõsiselt parimas levialas juba paar aastat.

Uskudes taas Sideametit, siis on kvaliteetseim leviala juba pikka aega Elisal. Viimase poole aasta jooksul olen ma suurtes kaubanduskeskustes ja maapiirkondades jäänud korduvalt hätta kõnede vastuvõtmisega või ise helistamisega. Kui levi pole, siis ju rääkida ei saa.

Pangahärra sureb nälga

Lausa koomiline tundub EMT üks viimastest telereklaamidest, kus pangahärra jääb seifi kinni ja turvaülemaga mobiiliga suhtleb. Uskuge, EMT juhid ja kliendid, kui selline olukord päriselt aset leiaks, siis see pangahärra sureks nälga ja tema kõne EMT võrgus turvaülemani ei jõuaks, sest levi seal keldris EMT-l tõenäoliselt poleks. Ehk olekski tarbijakaitsel põhjust uurida, kas tegemist pole eksitava reklaamiga.

Siiski tasub EMT-i kiita ka aususe eest. Hüüdlause „Meiega oled esimene“ on väga siiras, sest tõesti on EMT esimene Eesti mobiilsideoperaator, mis asub kõikides oma kõnepakettides arveldama minutipõhiselt. Sellest otsusest võidab vaid EMT. Kui minu kõne kestab pragu minut ja viis sekundit maksan ma selle eest kusagil kahe krooni ringis. Tuleval aastal aga ligi neli krooni. Parku ei suuda ma kõnesid alati lõpetada täpselt 60. sekundil.