Repliik: kui seisus ei kohusta
Öeldakse, et klient on kuningas. Kahjuks või õnneks kipub üldiselt nii minema. Ligi aasta tagasi, kui töötasin ühes vanalinna restoranis, lubasin kliendile, et kümne minutiga on supp laual. Kogemata läks aga kaks minutit kauem, mispeale meesterahvas võttis supi, kallas selle maha ja lahkus restoranist. Samasugust suhtumist nägin ka mõned kuud tagasi ühes vanalinna vesipiibubaaris, kus üks eesti näitlejanna läitis ruumis sees sigareti ja kommenteeris: „Kust mina pean teadma, et siin suitsetada ei tohi?”
Arvatavasti peaksid need teenindajad olema õnnelikud, et pole nii kurva saatuse osaliseks saanud kui üks Ameerikas töötanud ettekandja, kes kaotas palve pärast sigaret kustutada oma elu. Niisiis, kui keegi peaks nägema, et teenindajaid ahistatakse, võiks ta ka vahele astuda. Üheksal korral kümnest ei tohi teenindaja vastu vaielda ega saa ka enda eest seista.