Ja kõik. Puudub vastusevariant „Palun suurendada rongides jalgratastele (ja lapsevankritele) eraldatud ruumi, et nad paremini ära mahuksid” või midagi muud sellist. Võinuks lisada ka küsimuse: „Kas veaksite rongis jalgratast, kui selle eest võetaks eraldi tasu?”

Elroni praegune rahulolu-uuring on jalgrataste asjus mõttetu, sest annab klientide soovidest vildaka ettekujutuse. Küll aga annab ettekäände jalgratastele ja lastevankritele eraldatud ala vähendada, paigaldades joogi- ja näksiautomaadid kohta, kuhu muidu mahub kaks jalgratast, üks-kaks lapsevankrit või kaks istekohta.

Joogi- ja näksiautomaadi paigaldamine (esialgu õnneks katseks ainult ühte rongi) on teine märk, et Elronis hakkab mõistus kaduma. C-ala, kuhu katseeksemplar paigaldati, peab ju peale tavaliste sõitjate (paljudes peatustes saab rongist väljuda ainult C-ala kaudu) ära mahutama veel lastega sõitjad ja nende vankrid, jalgratastega sõitjad ja nende jalgrattad. Selles peavad liikuma mahtuma WC-s käijad ja joogiautomaatide paigaldamise korral ka nende juures käijad. Tundub, et inimesed, kellel tuli mõte C-alasse joogi- ja näksiautomaat panna, pole ise kordagi tipphooajal C-alas sõitnud.

Kui Elron lähema aasta-paari jooksul ronge juurde ei saa, võib „porgandite” tulekuga alguse saanud rongide populaarsuse suurenemine langeda ületäituvuse ohvriks.