29.10.2015, 00:10
Repliik: tänada, mitte vabandust nõuda
Kui alkoholi reklaam ei põhjusta alkoholi tarbimise kasvu, nagu A. Le Coqi juht Tarmo Noop väidab, siis on alkoholitootjatel põhjust Jevgeni Ossinovskit hoopis tänada, mitte temalt vabanduse palumist nõuda.
FOTO:
Võtab ju reklaamide tegemine ja näitamine palju raha, aga reklaami piiramine vabastab alkoholitootjad sellest kasutust kulust. Selle asemel et inimesi valelike elustiilireklaamidega tüüdata, jääb neil nüüd rohkem raha millekski targemaks – näiteks joomist mittepropageerivate ettevõtmiste toetamiseks, n-ö indulgentsi ostmiseks. Küllap tarbijad, kelle brändieelistuste kallutamiseks on alkoholireklaamid väidetavasti mõeldud, oskavad ka seda märgata ja hinnata. Ja veel: sotsiaalselt vastutustundlikel ettevõtetel, mida näiteks Saku ja A. Le Coq end ütlevad olevat, ei ole minu arust nii või teisiti sobilik alkoholi lausreklaami teha.