Reidi tee, droonifotod Foto: Tiit Blaat

Kuid kõige hea juures tähendab see täna tallinlastele ja ka meie külalistele kindlatel kellaaegadel liikluses suuri probleeme. Tallinna Sadam on koostöös laevafirmadega suunanud osa seni kesklinna Vansadamas sildunud ro-ro laevu ja kaubalaevu Muugale, kuid Vanasadam on jätkuvalt suur transiitliikluse sõlmpunkt.

Vanasadama kui Tallinna olulisema väravaga, mida läbib igal aastal üle kümne miljoni inimese ja 1,8 miljoni sõiduki, puudub endiselt tänapäevane ühendus nii kesklinna kui äsja laienenud Tallinna ringteega. Nii merereisija, kaubavedaja kui linnakodaniku vaatepunktist tuleks eelistada suurema läbilaskevõimega teesid – spetsialistid on välja pakkunud lahenduse, mis väldiks Reidi tee pudelikaela ja oleks seejuures ristmikel laiem.

Loomulikult tuleb iga sarnase magistraali või suurema taristuobjekti rajamisel leida optimaalne tasakaal linna- ja majandusarengu ning elukeskkonna vahel. Olen veendunud, et Reidi tee valmides saavad selle ümbruses mugavalt liigelda nii vankriga lapsevanemad, koeraomanikud oma neljajalgsete sõpradega kui ka harrastussportlased.

Loe veel: