Alkoholivaba õlle ja siidri riiul selveris Foto: Priit Simson

Nende toodete kujundus ja reklaamimise keel on eristamatud nende alkoholisisaldusega ekvivalentide omast, seetõttu hakkab tarbija neid kaht tooterühma seostama. Peale selle reklaamitakse alkoholivaba õlle ühte tooteseeriat sõnaga „isotooniline”, mida seni on kasutatud, kirjeldamaks spordijooke. Sellised väljendusvormid viivad meid alkoholikahjude vähendamise plaanides aastaid tagasi.

Tänapäevaks peaks juba kõigile üheselt teada olema, et alkoholitarvitamine kahjustab tervist. Inimeste seas levib näiteks selline pooltõde, et õlles on kasulikke vitamiine. Just selletaoliste väidete najal püsibki inimestel uskumus, justkui oleks osa alkohoolseid jooke tervisele vähem kahjulikud kui teised. Nii see tegelikult ei ole.

« Avalehele 83 Kommentaari