Jarvis International otsustas Eesti Raudtee erastamisprotsessis osaleda enam kui 1,5 aastat tagasi. Ei ole põhjuseid, miks me ei peaks BRS-i konsortsiumis osalema.

Kas Teie pöördumine Jarvise juhatuse poole mitmendat korda raha juurde küsima on tekitanud mingisuguseid arusaamatusi või pingeid?

See on meie siseinfo, mida ma ei saa kommenteerida.

Kas olete kuulnud jutte sellest nagu kavatseks teie Eesti partnerid oma osaluse müüa? Kuidas suhtuksite sellesse?

Selliseid jutte pole kuulnud. Ettevõtja tegutseb põhimõtte järgi, et kõik on müüdav, sõltub vaid hinnast. Samas on Eesti Raudtee erastamise pikk protsess BRS-i osanikke pigem liitnud kui lahutanud. Kui me ei usaldaks USA ja Eesti partnereid ning ei usuks ühisesse edusse, siis me selles projektis ei osaleks.

Milline otsus täna BRS-i juhtide poolt nõupidamisel vastu võetakse?

Ma usun, et konsortsiumi juhid kinnitavad juba varem öeldut, et BRS tasub Eesti Raudtee 66 protsendi ostuhinna omavahenditest.

Kas Eesti ärimeeste moodustatud Raudtee Erastamise Rahva aktsiaselts RER või selle üksikud esindajad on otsinud ka viimastel aegadel võimalusi projektis koondnimetusega Eesti Raudtee kaasa löömiseks?

Meil ei ole olnud RER-i esindajatega selleteemalisi kontakte.

Kui suur on teie hinnangul võimalus, et erastamine kukub siiski läbi?

Ei Jarvis Internationali esindaja ega BRS-i juhatuse liikmena ma ei spekuleeriks sellel teemal.

Miks lagunes pankade sündikaat laiali?

Pankade sündikaat ei lagunenud laiali. Hansapank ja Swedbank otsustasid protsessist väljuda. Seda peab küsima neilt.

Kas kavatsete äriplaani kriitiliselt üle vaadata, muutusi sisse viia?

Need on kollegiaalsed otsused, mille BRS-i osanikud teevad koos. Kindlasti kavatseb BRS riigi ees võetud kohustusi täita.

Kas BRS-i siseselt mängitakse osalusi ümber?

Ma ei näe selleks hetkel vajadust. Samuti pole keegi osanikest tänaseks sellist soovi avaldanud. Võimalik, et aja jooksul soovib keegi BRS-i osanikest oma rolli suurendada, see sõltub juba läbirääkimistest.