“Tegemist on Tallinna kõige uuema hotelliga, millele võib anda kuni viis tärni,” kinnitas Hansatee Grupi juht Enn Pant.

Uus laev asendab Fantaasiat, mis suunatakse järgmisel aastal Rootsi liinile. “Midagi ära ei müüda,” ütles Pant. “Jargmisel aastal lõpevad Meloodia ja Baltic Kristina rendilepingud, eks siis näis, mis saab.”

Tõenäoliselt on tuleva aasta lõpuks Hansatee Grupil käigus praeguse kaheksa laeva asemel seitse, laevade liinivahetusi toimub veelgi.

Mais lõplikult valmivast laevast saab Eesti suurim reisilaev, mis toob Hansatee esindajate sõnul Läänemere reisiliiklusse täiesti uue ajastu, kuna kruiisilaeva näol on tegemist senisest teistsuguse tootega. Reisijate ruumid sisustatakse eksklusiivses lõbureisilaevade stiilis.

Pant loodab valmiva kruiisilaevaga kasvatada reisijate arvu viie protsendi võrra. Ta märkis, et tegemist oleks lisanduvate reisijatega, kes ei tule konkurentide arvelt.

Laeval on kohti 2500 reisijale, seniste laevadega võrreldes mahutab see tuhat reisijat rohkem. Lisaks üks kilomeeter lastiruumi. Kruiisilaev pakuks tööd 360 inimesele.

Laeva ehitab soomlaste laevatehas Aker Finnyards, seda finantseeritakse 12-aastase laenuga. Sama pikaks hindab Pant ka tasuvusaega. “Tasapisi üritame uusi laevu osta, kuigi see on suuresti raha taga kinni ja võtab aega,” ütles Pant. Ta lisas, et suund on kruiisilaevadele, samas ei kao teised laevad.

Luksuslaeva piletihinnaks kujuneb ühe suuna puhul 200–400 ja edasi-tagasipileti puhul 400–800 krooni.

Hansateel on praegu kokku kaheksa laeva, neist viis kurseerib Tallinna ja Helsingi vahel, kaks Paldiski ning Kapellskäri vahel ja üks sõidab Tallinna – Stockholmi liinil.