Velodroomi tootearenduse eest vastutava inseneri Andri Laidre sõnul töötati nutikas rattatuli välja selleks, et liikluses nõrgemat osapoolt kaitsta.

„Autojuhil on keeruline ette arvata, mida see rattur liikluses teeb, kuna ratturi pidurdusteekond on lühike. Selleks projekteerisime toote, millel on ka piduritule funktsioon,“ lausus ta. Rattatulel on kiirendusi tunnetav akseleromeeter, mida võib leida kõikidest tänapäeva nutitelefonidest.

Disainer Sven Selliku sõnul on tootes palju tehnoloogiat, mida peale vaadates ei näe. „See ei ole tehniline vidin võistlussõitjale, vaid mõeldud nooremale elustiiliratturist linnasõitjale,” selgitas ta. Kuna ülemaailmsel turul konkureerimiseks tuleb arvestada nii Saksa, Taani kui ka Briti liikluseeskirjadega, peab rattatuli vastama karmidele nõuetele. Standarditele vastava optika nimel tehakse koostööd Eesti teadlase Enn Ermega, kes omal ajal projekteeris satelliitidele läätsesid.