Egiptuses puhkajad leidsid kolme tärni asemel „sigala”
Egiptuses Sharm el Sheikhis puhata üritanud naine leiab, et reisibüroo TopTours levitas talle hotelli kohta valeinformatsiooni, samuti käitus ülbelt kohapealne reisikorraldaja.
„Öösel kell kaks, kui jõudsime hotelli, teatati, et lapsed võivad magada mingil väga räpasel diivanil ilma teki, padja ja voodipesuta. Pärast kahetunnist vaidlust hotelli töötajatega saime ühe määrdunud ja kasutatud lina ning ühe teki kahe lapse jaoks,” kirjeldas Hagne Vaino oma kogemusi majutusasutusest The Rock Hotel, mida reisikorraldaja TopTours tutvustab oma kodulehel kui kolmetärnihotelli.
Vaino jätkas: „Standardvoodi padjapüürid olid võidunud ja väsinud. Polnud käterätte, rääkimata rannarättidest, mida TopTours lahkelt välja kuulutas. Hotelli vannitoa ripplagi oli veest pundunud ja rippus vaid ühest nurgast kinnitatuna. Boiler ripplae kohal lasi vett läbi ja see sadas põrandale. Samuti olid lambid toas murtud kuplitega, pirnid puudusid.” Kokkuvõttes meenutas hotellituba pettunud turistile sigalat.
Peale selle käitus Hagne Vaino sõnul TopToursi kohapealne esindaja Triin Sepp väga ülbelt ja üleolevalt, soovimata mõista ja lahendada puhkajate muresid. „Kui ma oleksin ostnud loteriimajutuse paketi, siis mul pretensioone poleks, sest võtan ise riski. Et aga ostsin kindla hotelli koos lubatud hüvedega, olen nördinud, et ma neid ei saanud. Pealegi tuli maksta enam kui loteriimajutuse puhul,” pahandas Vaino. Ta lisas, et ei soovi reisikorraldajalt kompensatsiooni, vaid pigem tahab hoiatada teisi reisijaid.
„Ei ole vaja pimesi reisikorraldajat uskuda, tuleb leida aega, et ise hotellide tagamaid uurida. Jätsin selle tegemata, pidin nüüd kannatama,” lausus Vaino.
TopTours end süüdi ei tunne
•• Kuna Hagne Vaino ostis TopToursi reisipaketi edasimüüjalt Perereisidelt, ei pea TopTours end süüdlaseks. „Jääb arusaamatuks, kuidas on TopTours andnud reisijatele tühje lubadusi, kui reisija on võtnud reisi Perereisid OÜ kaudu. Kui Perereisid OÜ on kirjeldanud hotelli või muid teenuseid valesti, ei saa selles süüdistada TopToursi,” vastas büroo juhataja Margit Alloja.
•• Tarbijakaitseameti spetsialist Kadri Kauksi on aga teist meelt: „Reisikorraldaja koostatud pakettreisi vahendaja vastutab reisijale ettenähtud teabe andmise ja reisilepingust tulenevate kohustuste täitmise eest solidaarselt reisikorraldajaga.”
•• TopToursi büroojuht lisas, et The Rock Hoteli kohta pole nad varem kaebusi saanud. „Väga kahetsusväärne, et hotelli töötajad on olnud ebakompetentsed,” kirjutas Margit Alloja Eesti Päevalehele ja lubas hotellilt aru pärida.
•• Reisikorraldaja Triin Sepa kohta jätkus tööandjal aga üksnes kiidusõnu. „Kuid kahjuks ei saa ta olla ühe reisija käsutuses 12 tundi,” märkis Alloja.