Mure tarbija pärast

Mõttekäigu, et nn säästusaia aktsiooniga üritatakse testida lubatavuse piire ja soovitakse konkurenti turul ahistada, lükkas ETK ümber. „Mure tarbija võimaliku segadusse ajamise pärast ajendas meid saatma Grossi poodidele märgukirja palvega, et ka nemad aitaksid vältida tarbija segadust. On elementaarne, et iga ettevõtja kaitseb oma kaubamärke, nii ka meie, praegu ja ka edaspidi,” kinnitas ETK pressiesindaja Andres Lember.

„On täiesti mõistusvastane, et meil registreeritakse igapäevaseid eestikeelseid sõnu nagu „säästu” kaubamärkidena,” väljendas Gross oma pahameelt. „Saan aru omanäolisest kaubamärgist nagu „Tudish — Piip”, aga igapäevasõnad! Absurdi minnes võiks soovida kogu eesti keele hulgi ära osta, kaubamärgina registreerida ning siis teistelt selle kasutamise eest raha koguda!”