Ülikooli Kohvikuski ei andnud kassaaparaat automaatselt soodustust. Selle saamiseks pidi pöörduma kohviku raamatupidaja poole, kes tudengikaartide numbrid käsitsi vastavasse kassatarkvarasse sisestas.

Hansapanga noortepanganduse osakonna turundusjuht Liis Korts ütles, et probleem ei ole ulatuslik, kuid tõrkeid võib kahjuks ette tulla. “Palume klientide käest vabandust ning tegeleme koos partneriga häirete kõr-valdamisega,” märkis ta. Korts märkis ka, et mõ-nel juhul ei saagi tudengikaardiga maksta, kuna puudub makseterminal. Nii on näiteks Edelaraudtee ja Go Busi puhul. Neis kohtades tõestab tudengikaart lihtsalt üliõpilase staatust ning võimaldab sularahas makstes tudengisoodustust saada.

Hansapanga tudengikaartide kasutajaid on ligi 23 000.