Napilt järgnesid loetavuselt lastele mõeldud koomiksisari Muumi ning naiseteajakiri Avenüü, millele mõlemal oli keskmiselt 13 000 lugejat.

Ajakirjale Sporditäht jätkus 9000 ning Praktilisele Arvutikasutajale 7000 lugejat.

Kalev Meedia poolt koostöös korvpalliliiduga avaldatavat Basketi nimelist kuukirja luges möödunud aasta viimases kvartalis keskmiselt 6000 inimest.

Mootorispordist ning autodest kirjutavat ajakirja Moto luges 5000 inimest.

Ajakirjandusettevõtte kõige väiksema loetavusega väljaanne oli Ärielu, mida luges vaid 3000 inimest.

Kalev meedia uudisteportaali loeb nädalas keskmiselt 30 000 inimest.

EMOR-i teleauditooriumi ülevaate kohaselt jälgisid televaatajad Kalev Meediale kuuluvat kanalit Kalev Sport keskmisel 0,6 protsenti kogu teleka vaatamisele kulutud ajast.

Detsembris 2008 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 27 minutit päevas.

Kalev Meediale kuuluv Lõuna-Eestis tegutsevat raadiojaam Sun FM jõuab nädalas EMOR-i andmetel 25000 kuni 28000 kuulajani.

Tasuta jagatavat nädalalehte Tartu Ekspress luges eelmise aasta viimase kvartali seisuga 17 000 inimest.