09.08.2016, 00:10
Kurikuulus Koogu tankla saab peale- ja mahasõidud alles pärast kahte ränka õnnetust
Eelmisel suvel hukkus Koogu tankla lähedal avariis üks inimene, tänavu paraku juba kolm inimest. Tee ääres asuva tankla endine omanik kavatses ristmiku ohutumaks teha juba üheksa aastat tagasi. Tankla praegune omanik Olerex väidab, et oli sunnitud ootama maanteeameti initsiatiivi.
FOTO:
Juuli lõpus Ida-Virumaal kolme noore inimese surmaga lõppenud liiklusõnnetus ei olnud Koogu Olerexi tankla väljasõidul esimene ränk avarii. Mullu suvel sai samas kohas väikebussi, liinibussi ja sõiduauto kokkupõrkes vigastada 25 ja hukkus üks inimene. Ka tookord oli õnnetusega seotud tanklasse sisse sõitmine. Narva poolt tulnud väikebuss võttis hoo maha, et sooritada vasakpööre tanklasse. Tema taga sõitnud liinibuss ei jõudnud peatuda ja sõitis väikebussile otsa. Mõlemad bussid kaldusid vastassuunavööndisse, kus põrkasid kokku maasturiga. Väikebussis kaassõitjana viibinud naine suri hiljem haiglas. Ent sellele, et tegemist on ohtliku ristmikuga, olid kohalikud tähelepanu juhtinud varemgi. Riigi ühel põhimaanteel liiguvad suured sõidukid ja suured on ka nende kiirused. Maanteelt Koogu tanklasse keeramiseks eraldi sõidurada ei ole ja keset maanteed tanklasse keeramiseks hoo maha võtnud autoga võib kergesti õnnetus juhtuda. Sama lugu on tanklast välja sõitmisega. Juht peab kohe liiklusvooluga kaasa minema ja eraldi kiirendusrada selle tarvis ehitatud ei ole. Pealegi on ristmik valgustamata ja niigi ohtlikul teelõigul ööpimeduses sõitmine muudab olukorra veel halvemaks.