„Sõda on ammu läbi ja „After-War“ projekti näol soovimegi inimestele teadvustada, et seniste valikute asemel tuleks teha hoopis kolmas valik kahe rahvuse vahel oleva barjääri ületamiseks,“ rääkis Laimre Päevaleht Online’le.
Kristina Normani projekti aspekt, mille ühe osana toodi laupäeval Tõnismäe haljasalale pronkssõduri koopia, võib Laimre sõnul inimestele tõesti kummaline tunduda.
„Kristina Norman tegeleb antud projekti raames kultuuri praktika teemaga, mis uurib inimeste suhtumist taolistesse sündmustesse,“ lisas Laimre.
Siiski leidis ta, et Veneetsia kunstibiennaalil esinemisega tuleb projektis välja ka mitu teist konfliktset aspekti.
„Sealne publik näeb projekti rohkem objektiivsena, kui siinne publik, kes on koguaeg probleemi sees elanud. Mingi konflikt on siiski olemas,“ tunnistas Laimre.
Küsimuse, kas tegemist on siiski kunsti või pigem provokatsiooniga, vastas laimre järgnevalt: „ Loomulikult on see kunst ja kindlasti mitte tahtlik provokatsioon. Juba ainuüksi Veneetsia 53. biennaalil esinemine on meile niivõrd suur au ja lihtsa provokatiivse sõnumiga sinna pääsemine poleks võimalik olnud.“