„Kalev Meedia tooted olid mõnes mõttes spetsiifilised, millel üldhuvi ei olnud, see tähendab, et polnud väga laia lugejaskonnaga. Rohkem oli tegu nišitoodetega,“ selgitas Luik Päevaleht Online´ile.

Luige sõnul on nišitooteid, mis on mõeldud lastele, spordihuvilistele, majandusinimestele jne raske võrrelda üldhuvi pakkuvate väljaannetega, kuid selge on see, et praegusel majanduslikult raskel ajal on spetsiifilisema suunitlusega toodetel kehvem olukord.

„Julgesin sügisel ennustada, et vähemalt kümme ajakirja lõpetab tegevuse sel aastal. Usun, et neid tuleb tegelikult rohkemgi. Arvan, et selgelt on välja kujunenud ka ülepakkumine,“ rääkis Luik.

Tema arvates võib karta, et ilmumise jätkamist on käesoleval aastal raskem õigustada just väiksematel nišitoodetel ning tegevuse lõpetamise üle arutatakse ilmselt kõikides firmades.