„Kanal jääb spordikanaliks,” lubas Kalev Spordi praegune peaprodutsent Toomas Lepp ja lisas, et telekanali programmi muudetakse. Uue nimega loodetakse kanal käima panna paari nädalaga, mille jooksul püütakse tööle saada reklaamimüük. „Enne tuleb teha kõva tööd, et leida õige ärimudel. Tuleb panna käima reklaamiosakond ja viia kanal sellisesse seisundisse, et ta toimiks kommertskanalina,” selgitas omal ajal ka ETV-d juhtinud Toomas Lepp.

Lepp ise kanalit juhtima ei hakka – telekanali pealikuks saab Kalev Meedia praegune sporditoimetuse juhataja Ivar Jurtšenko.

Kanal 2 peadirektori Urmas Oru hinnangul on võimalik, et Oliver Kruuda maksis Toomas Lepale spordikanali ostmise eest isegi peale.

„Ma arvan, et kui selles tehingus üldse mingit raha liikus, siis pigem nii, et maksti peale. Kui selle kanali hind oli rohkem kui null krooni, siis ma oleksin väga imestunud,” kommenteeris Oru.

Toomas Lepale jäid nüüd ka telekanaliga seotud kohustused ning Urmas Oru hinnangul poleks Eesti turul ilma nendeta lihtne spordikanalit käigus hoida. „Kalev Spordi käekäik on näidanud, et see on raske ilma partnerluse ja finantstoeta. Nüüd on see ju veel raskem, sest oma spordikanali on teinud Viasat,” ütles Kanal 2 peadirektor. „Kalev Spordi kanal on ju näidanud, et kui nad alustasid spordiga, siis nüüdseks on nad liikunud muudesse valdkondadesse.”