Estonian Airi päästmiseks läheb vaja 37 miljoni euro suurust laenu. Juhatuse esimehe Jan Palmeri kinnitusel peab Estonian Air laenu abil käesoleva aasta lõpus seisma omadel jalgadel ning rohkem omaniku ehk riigi rahasüste ei vaja, restruktureerimine lõppeb 2015. aastal. „See ei tähenda veel positiivset tulemust, kuid võimaldab tegevust jätkata,” lausus ta. Küll aga tähendab see, et 2014. aastat alustatakse sellega, et riigilt enam abi ei küsita.

Palmeri plaani kohaselt jäävad alles praegused kümme lennuliini: Stockholm, Kopenhaagen, Amsterdam, Brüssel, Oslo, Moskva, Peterburi, Kiiev, Vilnius ja Trondheim. Pardateenindust muudetakse lihtsamaks, pannes nii säästu- kui ka äriklassi reisijaid pardal teenindama samad stjuardessid.

Lennukite arv väheneb praeguselt kümnelt 2015. aastaks viiele, 200-st töötajast lastakse 60 inimest lahti ning alles jäänud töötajatelt oodatakse varasemast rohkemate ülesannete täitmist. Ettevõte kolib praeguselt 3500 ruutmeetriselt büroolt neli korda väiksemale pinnale ning müüb osaluse ettevõtetes Estonian Air Regional, Amadeus Estonia ja ka lennukikütuse firmas.