„Esiteks vajavad teede ehitamine ja hoole suuremat panustamist, liikluse valdkonnas peame tugevdama meeskonda ja oskusteavet. Teiseks tõhustama organisatsioonisisest koostööd regioonide ja keskuse vahel. Kolmandaks parandame liiklusregistri teenindust,” rääkis Raasuke.

Lahkunuid on neli

Raasukese tulekuga on ametist koos endise peadirektori Tamur Tsäkkoga vabastatud neli juhti, kes kõik maanteeameti reisiklubisse kuulusid. Asedirektor Andri Tõnstein pani ise lahkumissoovi lauale, mis ka rahuldati, kuid asedirektor Margus Suik ja haldusjuht Ilmar Maar keeldusid vabatahtlikult lahkumast. „Mul ei ole kindlust, et nad on väära käitumist ja selle mõju täie tõsidusega mõistnud. Ja selles valguses ei ole kindel, et nad on võimelised tegema professionaalseid otsuseid,” ütles Raasuke. Samuti kinnitas ta, et edaspidi tehakse ametis ainult neid reise, mis on maanteeameti toimimiseks hädavajalikud.

Juuni lõpus, kui maanteeametit asub tõenäoliselt juhtima üks 13-st esitatud kandidaadist, naaseb Raasuke tööle nõunikuna majandusministeeriumisse, et tegeleda riigi äriühingute parema juhtimise teemaga. Ka praegu on Raasuke viibinud mitmete riigifirmade üldkoosolekutel ja tunnistas ka ise, et ootab, kuna saaks oma erialasele tööle tagasi suunduda.