Reisile Sinuga kolib Kanal 2 ekraanile
Seitse aastat Eesti Televisiooni üks vaadatumaid saateid Reisile Sinuga läheb uuest hooajast Henrik Normanni juhtimisel eetrisse Kanal 2.
Täna esimese lindistuseni jõudnud saatemeeskond nentis, et kuigi formaat jääb samaks, toob uus saatejuht kaasa värskust.
"Peale formaadi on praktiliselt kõik uus – kujundus, saatejuht, reisidega toetav firma," lubas Kanal 2 originaalsaadete juht Vahur Laiapea. Saate rezhissöörina jätkab Maire Radsin, produtsendina Aarne Kraam, tootjafirmana AA Visioon. Saatejuhi leidmiseks peeti läbirääkimisi mitme inimesega, kelle hulgas Eesti Päevalehe andmetel oli ka Maire Aunaste. Henrik Normanni kasuks rääkis tema shõumehe kuulsus. "Senised saatejuhid olid ajakirjanikud, Henrik Normannilt ootame, et saade muutuks mängulisemaks," selgitas valikut produtsent Aarne Kraam. Laiapea lisas, et raadiojaamast Sky Plus tuntud Normann toob ilmselt kaasa ka oma noore publiku, mistõttu on oodata vaatajaskonna noorenemist. Mängust osa-võtjatele see vanusepiiranguid ei sea. "Samavõrra huvitav on ekraanil vaadata ka vanemas keskeas inimeste mängimist," oli Laiapea veendunud.
Saate sponsor on reisifirma RRA Reisid. Kraami väitel saavad reisid olema vähemalt samas väärtuses kui ETV-s väljapandud reisid. Kaugematest ja põnevamatest sihtkohtadest nimetas ta Havaid, Ameerika läänerannikut ja Kanaari saari.
Vahur Laiapea kinnitas, et mängijate leidmisega pole samuti probleeme ja nii lindistatakse täna esimesed neli saadet. "Me ei leia, et ühest kanalist teise kolimisega mäng vähem populaarseks muutuks – seda on kõikjal maailmas juba 30 aastat väga edukalt mängitud," arvas ta.
Esimene Reisile Sinuga telemäng läheb Kanal 2 eetrisse 3. septembril.
7 aastat tipus
ETV ekraanile tuli Reisile Sinuga 1993. aasta sügishooajaks.
Detsembriks oli saade BMF-i andmeil tõusnud vaadatavuselt 3. kohale – 50,7 %. Mängu juhtis Maire Aunaste. 1995–1997 oli vaatajaid ligi 400 000.
1998 võttis saate juhtimise üle
Vahur Kersna ja edestas jätkuvalt Aktuaalset Kaamerat.
Oktoobris 1999 oli vaatajaid
284 000 ehk 24,3 % (3. koht).
Mais 2000 vaatas saadet 284 000 inimest – 24,2 % (3. koht).