East Midlandi on eestlasel mõtet lennata siis, kui on asja näiteks Leicestershire’i või Nottinghamshire’i, samuti saab East Midlandist edasi lennata pea veerandsajasse sihtkohta, mille seas on näiteks Marrakesh, Ibiza, Gran Canaria, Fuerteventura, Nantes ja Sevilla.

Tallinna lennujaama juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul tuleb Ryanairiga lennates olla hoolas ja ettevaatlik: kas või näiteks East Midlandi kaudu edasilennuplaane pidades tasub meeles pidada, et Ryanair ei võimalda klassikalises mõttes edasilendamist. „Ryanair müüb ainult punktist punkti pileteid,” ütles Sakkov. Seega on jätkulendamine inimese enda asi: ühelt lennukilt pagas maha, kotid kaenlasse ja vudinal järgmisse terminali, kus tuleb pagas uuesti ära anda. Kui aga eelnev Ryanairi lend hilineb ja piletiomanik ei jõua jätkulennule, siis pole kurta kellelegi, sest lennufirma vastutust ei võta.

Ka tänasel esimesel Ryanairi lennul Tallinnast Düsseldorfi said mitu inimest valusa õppetunni, et odavlennufirma puhul tuleb ise valvas olla. Pilet Düsseldorfi maksis 20 eurot, kuid et lennukulu sellega piirneks, tuli check-in teha internetis ja pardakaart ise printida. 16 inimest sadakonnast täna Düsseldorfi lennanust nii ei teinud ja pidid check-in’i ning pardakaardi eest tasuma lennujaamas 45 eurot ehk enam kui kaks korda rohkem, kui maksis pilet ise.

„Nad maksid omaenda lolluse pärast. Aga meie ei taha, et nad peaks maksma ja püüame seega õpetada ja selgitada: kõik asjad tuleb teha internetis ja õigel ajal,” ütles Erik Sakkov.