Schibsted võib loobuda Alma Media ostust
Eelmise aasta lõpus teatas Schibsted, et soovib omandada suurosaluse Soome juhtivas meediakontsernis Alma Media. Ostupakkumise eel lepiti kokku, et Alma Media ei muuda neljanädalase ostupakkumise kehtimise ajal kontserni struktuuri. Eile kirjutasid aga Põhjamaade ajalehed, et Alma Media on alustanud läbirääkimisi oma ringhäälingudivisjoni müügiks.
Rootsi meediakanalid spekuleerisid, et tõenäoliselt soovib Soome ja Rootsi telekanaleid MTV3, Sub TV ja TV4 ning raadiojaama Radio Nova endale 33 protsendi Alma Media aktsiate omanik Rootsi meediakontsern Bonnier.
Huvi telekanalite ostu vastu kinnitas Rootsi juhtivale päevalehele Svenska Dagbladet ka Bonnier Entertainmenti juht Torsten Larsson.
Schibsted teatas Alma Media võimalikust ringhäälingudivisjoni müügist kuuldes, et kaalub ostupakkumisest loobumist. Eesti meediaturul tähendaks see uudisteagentuuri BNS ning Eesti Meedia mitteühinemist.
Alma Medial on peale BNS-i Eestiga teinegi seos soomlaste kontserni osaniku, Rootsi Bonnier Grupi kaudu, kuhu kuulub Äripäev. Schibstedi omanduses on Eestis Postimees, Kanal 2 ja suur osa maakondlike ajalehtede turust.