Kuna pank avastas eksituse kohe, peaks olema apsakas praeguseks parandatud ja ülearu võetud raha klientide kontodel tagasi. Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask selgitas, et tegelikult algasid õnnetused väärtpaberikonto kuuhooldustasudega juba 20. jaanuaril, kui pank arvutas ja debiteeris tehnilise apsu tõttu valesti. Ka siis märgati viga kohe ja ekslikult debiteeritud kuuhooldustasud tagastati kõigile klientidele ning hooldustasud arvestati ümber. Eile läks pank uuele katsele ja taas võeti klientidelt kontolt rohkem raha. „Tehnilise vea tõttu debiteeriti täna, 26. jaanuari hommikul ümberarvutatud tasu osal klientidel topelt,” teatas Swedbank. Juhtum puudutas panga teatel mitutkümmend tuhandet klienti. Apsu rahalist väärtust pank avaldada ei soovinud, ent Eesti Päevalehe arvutused näitavad, et pank võis oma klientide kontodelt teenustasudena ekslikult ära võtta 20 000– 30 000 eurot. Siilivask kinnitas, et iga ekslikult debiteeritud sent saab tagastatud.