"Tulevasel Reidi teel hakkab olema maksimaalne sõidukiirus 40 kilomeetrit tunnis, mis ei anna kuidagi kiirtee mõõtu välja. Sinna tuleb täiesti normaalse liikluskiirusega tänav, mille ääres on jalgrattateed, tartaankattega terviserada ja hulgaliselt puhkealasid," ütles linnapea Taavi Aas Delfile Soome teadlase väidete kohta.

„Eesti pealinn Tallinn on otsustanud investeerida uhiuude kesklinna kiirteesse, et veokitel oleks sadamale lihtsam ligipääs. Selles protsessis asfalteeritakse üle üks linna väheseid mereäärseid parke. Täiesti absurdse rahaloopimisena on linn lubanud ehitada uhke promenaadi ja avaliku ruumi sellele kitsale maaribakesele, mis nüüd mere ja mitmerealise liikluse vahele jääb,“ kirjutab Hämäläinen oma artikli lõpulõigus.

Artiklis mainitud mereäärne park, mille linna justnagu kaotaks, jääb Aasa sõnul alles ning osa Reidi teest kulgeb aladel, mis tänasel päeval on aktiivsest linnaelanike kasutusest väljas. "Sisuliselt on Tveri vraki juures merekaldal mahajäetud parkimisplats, mullavallid, hüljatud hoone ja kuni kevadeni ka võsa. Meie eesmärk on see ala linlastele avada," ütles Aas.

"Tallinn on sel suvel kuulnud vaheldumisi süüdistusi nii selles, et ta on liiga autokeskne kui ka selles, et autojuhte kiusatakse taga. Aga eks see olegi linnajuhtimise omapära, et alati on keegi veendunud, et just talle tehakse liiga," ütles Aas.

Aasa sõnul on linnavalitsuse eesmärgiks vähendada linnasüdames autode transiitliiklust ning pakkuda kasvavale linnale uusi liikluslahendusi linnasüdamest väljas. "Tallinna südalinn on juba muutunud palju jalakäijate-kesksemaks," väitis Aas.