Kristiina, tuleb tööle Raplast:
Kuus kulub selleks keskeltläbi 66 eurot, igaks juhuks arvestab 95 euroga. Sõidab kas autoga, mille sõitjaskond on kokku pandud pealinnas töötajatest (4,40 eurot päevas, 88 eurot kuus inimese kohta), või rongiga (üks ots õpilaspileti omanikule 1,67 + 1,26 krooni bussipileti eest Rapla kesklinnast raudteejaama ja tagasi). Kasutab vaheldumisi mõlemat varianti, kuid eelistab aja kokkuhoiu mõttest n-ö ühisautot Kui töö vähegi lubab, jääb seda tegema kodukontorisse.
Vilve, tuleb Nõmmelt:
Seni sai hakkama u 14 euroga kuus (tallinlase 90 päeva kaart maksis 42,18 eurot). Nüüd tuleb kuukaardi eest välja käia 18,50 eurot, sest linnavalitsus kaotas 1. juulist kvartalikaardi.  
 Signe, tuleb Aravetelt:
Päevas kulutab sõidule 8,88–9,28, kuus 195,36–204,16 eurot. Sõidab hommikul oma autoga 25 km kaugusele Aegviidu raudteejaama ning sealt rongiga pealinna. Bensiini kulub päevas u neli liitrit ehk 4–4,5 eurot. Rongipiletitele kulub u neli eurot päevas. Sõit trammiga Balti jaamast kesklinna ja tagasi võtab päevas 1,28 eurot (kümne pileti pakiga odavam). Üürikorteriga võidaks ta ajas, kuid mitte rahas. Ööbib nii palju kui võimalik sugulaste juures pealinnas.
Margit, Laagrist, Allikult:
Kuus kulutab keskmiselt 60 eurot: 30-päevane ekspresskuukaart linnas maksab 20,19 eurot ja bensiinile läheb olenevalt tööpäevade arvust 38,5–44 eurot kuus.
Viiel-kuuel päeval jätab auto Pärnu maanteele „pargi ja reisi” parklasse ning sõidab trammiga kesklinna. Teistel päevadel pargib auto Laagrisse ja tuleb edasi bussiga. „Kui sõidaksin autoga kesklinna tööle, siis juba kütuse peale kuluks mul 92–106 eurot kuus,” ütleb Margit. Ühes kuus läbib kahe väikese lapse ema tööle ja tagasi ligi 350–400 kilomeetrit, kodust väljub kell 7.30.
Agne, tuleb Kalamajast:
Saab ühes kalendrikuus töö ja kodu vahet liigeldes hakkama 18,50 euroga – 30-päevase sõidukaardi hind.   
Kaire, tuleb Kiili vallast:
Kulu kuus oleks u 559 eurot: bensiin kesklinna ja tagasi ligi 101 eurot kuus, kuukaart parkimiseks 127 eurot, lapsehoid 1,6 eurot tund ehk 331 eurot kuus (koos töölt koju sõitmise tundidega). Autost loobuda on raske, sest 1,5-aastane laps tuleb hoidja juurde viia.
Miks „oleks”? „Õnneks on mul võimalik töötada kodukontoris, sest muul juhul muutuks töölkäimine mõttetuks,” ütleb Kaire.
Raivo, Keila äärelinnast:
Ühissõidukiga liigeldes kulub tal kuus ligi 70 eurot, u 235 euroga kuus pääseb autoga pealinna terve neljaliikmeline pere. Esimene on odavam, kuid keerukas. Sest esmalt tuleb autoga sõita viie kilomeetri kaugusele Keila raudteejaama või sama kaugele n-ö marsapeatusesse, kuna kodulähedase Keila siseliini sõidugraafik ei ühildu rongi ja marsruuttakso aegadega.