Piiksutused ehk sõite näitavad valideerimisandmed on võimalik inimeste ja konkreetsete kaartide andmetest eraldada. „See töö on meil ka käimas,” ütles Konks. Andmekaitse inspektsioon (AKI) on Tallinna uuele piletisüsteemile ette heitnud, et selles hoitakse liiga kaua isikustatud sõiduandmeid, mille järgi on inimese sõidud salvestatud seitse aastat. Sel põhjusel pole AKI andmekogule kooskõlastust veel andnud. Konks ütles, et ettevõte teeb kooskõlastuse nimel AKI-ga igakülgset koostööd.

Eesti Päevaleht kirjutas eelmisel nädalal uue piletisüsteemi kontaktivabast ühiskaardist, mille numbrit on võimalik lugeda moodsama nutitelefoniga ilma kaarti varastamata. Kaardi numbriga saab omakorda võõra kaardi endale isikustada ja sellel oleva raha kaaperdada.