„Kui sadam meie ettepanekut aktsepteerib, oleme nõus võtma tagasi nii täna Harju maakohtu kui ka halduskohtu menetluses olevad kohtuasjad,” ütles Transiidikeskuse ja Muuga CT juht Erik Laidvee. „Kui härra Seli (Tallinna Sadama nõukogu esimees Neinar Seli – toim) aga  jätkuvalt Eesti kapitalil põhinevale transiidiettevõttele Tallinna Sadamas perspektiiviga töötamise ja arenemise võimalust pakkuda ei taha, siis peame otsima selleks ilmselt teise sadama.” Laidvee seadis kahtluse alla Rail Garanti äriplaani, mis näeb ette Venemaa kaupade eksportimist Eesti kaudu: „Venemaalt on täna raskusi isegi tühjade konteinerite tagasisaamisega, sest neid suunatakse käsu korras Peterburi sadamasse.”

Seli kinnitas teisipäevases Eesti Päevalehes, et venelaste pakkumine oli Muuga CT omast parem.  Laidvee aga väidab vastupidist ning räägib, et nii on kirjas ka Neinar Seli allkirjastatud sadama nõukogu koosoleku protokollis.