Perspektiivis ühendaks see umbes ühe kilomeetri pikkune tänav vanalinna mereäärse piirkonnaga. Kui tänavaga ühendada ja tänapäevaseks muuta ka avalik ruum Balti jaama juures ja Patarei-esine mereäär, saaks näiteks Nunne tänava lõpust jalutada läbi miljöölise Kalamaja otse meremuuseumisse. Autode jaoks säiliks ligipääs majadele ja äridele, kuid läbiv pikisuunaline liiklus peaks jääma erandiks. Sel tänaval on Paaveri sõnul nagunii vähe läbivat liiklust, autod liiguvad pigem ristuvatel tänavatel. Otsitav lahendus peaks elanike ettekujutuses välistama autode kihutamise, muutuma igaühele turvaliseks ja ühtlasi võimaldama ligipääsu eri suundadest. Esinduslikkust soovitakse luua omanäolise tänavakatendi, tavalisest erineva valgustuse ja linnamööbliga.