Selline võib välja näha virtuaalreaalsusseadmega videomängu nautimine. Pildil on Sony loodav PlayStation VR, mille ilmumisaeg on lahtine, aga mis suhtleb Sony konsoolidega PlayStation 4 ja PS Vita. <p>Fotod: Reuters/Scanpix

Virtuaalne reaalsus ehk VR tähendab digitaalset keskkonda, mida tajutakse ja kontrollitakse kindlate seadmetega. See on tavaliselt peakomplekt või prillid, mis suhtlevad nutiseadme või arvutiga.

Laiemale tarbijaskonnale suunatud VR-seadmete kasutusviisid sõltuvad eelkõige neile rakenduste ja sisu loojatest, aga kattuvad üldiselt sellega, mida nutiseadmetelt oodatakse: meelelahutus, suhtlus, õppematerjalid, töö.

Võrdlus pole juhuslik. Laiatarbe-VR-seadmed ongi nutiseadmetega tihedalt seotud, alates sellest, et sisu pakuvad äpid ja pilveteenused. Lihtsaimal juhul loobki kogemuse tavaline nutiseade. Näiteks odavaim VR-seade, Google’i Cardboard koosneb paari lisajubinaga odavast pappkarbist, kuhu saab telefoni pista. Seejärel tuleb seadeldis pea külge silmade ette kinnitada. Äpp käima ja virtuaalsus alaku!

Loe, kuidas virtuaalsest reaalsusest tehnoloogiamaailma järgmine kuum trend kujunes ja kuidas seda ise kogeda.
Avalehele
0 Kommentaari