OnePlus 2 on eelkäijaga võrreldes veidi kosunud: ekraan on 5,5 tolli suurune. Foto: OnePlus

Väidetavasti on maailmas ümmarguselt tuhat nutiseadmete tootjat, neist enamik Aasias. Nii suur hulk mõjub kahtlemata üllatavalt. Vähesed tehnikafännid suudaksid esimese hooga peast üle kümne nimetada... Hea küll, mõni suudaks ehk 20.

Seega on Hiina firmal OnePlus vedanud. Kuigi ettevõte on küllaltki uus – alustas tegevust 2013. a detsembris – ja toonud turule kõigest ühe nutitelefoni, teatakse seda nime juba hästi.

Nende esikmudelit, 15 kuu eest maailma ette jõudnud OnePlus One’i on praeguseks müüdud aukartust äratavalt palju: 1,5 miljonit eksemplari. Suur saavutus, sest algne eesmärk oli müüa 50 000 telefoni ja seade ei olnud enamasti vabamüügiski. Osta sai tootja kodulehelt ja kutse alusel, nagu ka vastset troonipärijat OnePlus 2.


Loe pikemalt ühe populaarsema Android-telefoni OnePlus One’i järeltulija kohta, mis ilmub 11. augustil.
Avalehele
18 Kommentaari
Loe veel: