Prantsuse taksoturg on pikalt olnud omapärases kahvlis – nõudlus taksode järele on pidevalt suurenenud, aga Pariisis taksode hulk (17 702) pole okupatsioonieelse ajaga võrreldes eriti suurem. Siiski on katsed taksolitsentside hulka suurendada tekitanud taksotööstuses protesti.

2009. lubas valitsus nõudluse leevendamiseks tänavatele uut tüüpi sõidukid Véhicules de Tourisme Avec Chauffeur (VTC) ehk sohvriga mustad autod. Plafoonita autosid ei saanud tänavalt võtta, mistõttu ei kujutanud nad taksojuhtidele erilist ohtu. Kõik muutus, kui linna tuli Silicon Valley start-up Uber, mis pakub igaühele võimaluse äpi kaudu auto tellida või oma autoga kliente sõidutada.

Hea lugeja, kas oled Uberi teenust kasutanud või ehk ise teistele pakkunud? Mida sellest arvata? Kas oled teenusega rahule jäänud? Millised on Uberi plussid ja miinused? Kas selle vastu võitlemine on õigustatud? Jaga oma mõtteid ja kogemusi aadressil rahvahaal@delfi.ee !

Avalehele
5 Kommentaari
Loe veel: